"רצים עם אסף" – קבוצת ריצה למתקדמים בכפר סבא;

בעולם הריצה המתפתח בישראל, קבוצת "רצים עם אסף" בכפר סבא מהווה מודל לחיקוי ומקור השראה לרצים מתקדמים. בהובלתו של אסף לב, מאמן מנטאלי ומאמן טריאתלון (בוגר מכון וינגייט) מנוסה עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, הקבוצה מציעה חוויה ייחודית המשלבת אימונים מקצועיים, תמיכה מנטאלית, וקבוצה חברתית תומכת. ישנם יתרונות רבים בהשתתפות בקבוצת ריצה למתקדמים, בייחוד אם מדובר בקבוצה שרצה בשעות הבוקר. בפוסט זה נפרט גם בכמה מילים על כפר סבא כמקום לריצות, וגם קצת על עקרונות מתקדמים בריצה.

אם כן, השתתפות בקבוצת ריצה מביאה עמה שפע של יתרונות, הן פיזיים והן מנטאליים. ראשית, האימון בקבוצה מספק מוטיבציה גבוהה יותר. הידיעה שחברים לקבוצה מחכים לך באימון מהווה תמריץ חזק להתמיד ולהגיע, גם בימים שבהם המוטיבציה נמוכה. שנית, הדינמיקה הקבוצתית מאפשרת למידה הדדית – רצים מתקדמים יכולים לשתף טיפים וניסיון, ולקבל משוב מיידי על הביצועים שלהם.

בנוסף, קבוצת ריצה מספקת מסגרת מובנית ומקצועית; תחת הדרכתו של מאמן מנוסה כמו אסף לב, הרצים (בעיקר אלו המתאמנים למטרות כמו מרתון) נהנים מתוכנית אימונים מותאמת אישית, המשלבת אלמנטים שונים כגון ריצות ארוכות, אינטרוולים, אימוני עליות ושטח וכמובן, וחיזוק שרירים. זוהי דרך מצוינת לשפר את הביצועים ולהגיע לשיאים חדשים. לבסוף, ההיבט החברתי של קבוצת ריצה הוא משמעותי ביותר. הקשרים שנוצרים בין חברי הקבוצה מתפתחים לעיתים קרובות לחברויות אמיצות, המתקיימות גם מחוץ לשעות האימון. התמיכה ההדדית, החגיגה המשותפת של הישגים, וההתמודדות עם אתגרים – כל אלה יוצרים תחושת שייכות וקהילתיות חזקה.

לגביי ריצה בשעות הבוקר, אחד המאפיינים הייחודיים של "רצים עם אסף" היא ההתמקדות באימוני בוקר. ריצה בשעות הבוקר המוקדמות מביאה עמה יתרונות רבים. ראשית, היא מאפשרת לרצים להתחיל את היום באופן אקטיבי ואנרגטי. האנדורפינים המשתחררים במהלך הריצה מסייעים ליצור מצב רוח חיובי ומשפרים את הריכוז לאורך היום כולו. שנית, ריצת בוקר מאפשרת לרצים ליהנות מהאוויר הצח והנקי יותר של שעות הבוקר המוקדמות, בטרם עולה התנועה בכבישים.

בנוסף, הטמפרטורות הנמוכות יותר בבוקר, במיוחד בחודשי הקיץ החמים, מאפשרות אימון נוח יותר ומפחיתות את הסיכון להתייבשות. לבסוף, ריצת בוקר מסייעת לרצים לפנות זמן לעצמם לפני תחילת יום העבודה העמוס. זוהי הזדמנות מצוינת להתחבר לעצמך, לסדר את המחשבות, ולהתכונן ליום שלפניך. עבור רבים, זהו זמן של מדיטציה בתנועה, המאפשר להתחיל את היום ברגל ימין.

המיקום – כפר סבא, עירו של אסף לב ומקום פעילותה של קבוצת "רצים עם אסף", היא מקום אידיאלי לריצה. העיר מתאפיינת בשילוב מושלם של אזורים עירוניים ושטחים ירוקים, המספקים מגוון רחב של מסלולי ריצה וזה עוד לפני שאנו מציינים את "אימוני האיכות" באצטדיון גלילי המשובח! אגב, מאור טיורי אשר תייצג את ישראל באולימפיאדת פאריס הקרובה ובאה הינה תוצר ספורטיבי של כפר – סבא ורצה עמנו לעתים בשבילים ובמסלולים המוכרים לנו היטב.

קבוצת ריצה בכפר - סבא

קבוצת ריצה בכפר – סבא: "רצים עם אסף"

בנוסף, הקרבה של כפר סבא לאזורים כפריים ולשטחים פתוחים מאפשרת לרצים ליהנות מריצות שטח מאתגרות. שבילי השרון הסמוכים מציעים נופים מרהיבים ואתגרים פיזיים, המתאימים במיוחד לרצים מתקדמים המחפשים גיוון באימונים שלהם. העיר עצמה, עם רחובותיה הרחבים והמדרכות הנוחות, מספקת סביבה בטוחה ונעימה לריצה. בנוסף, התשתיות העירוניות המפותחות, כולל תאורת רחוב טובה ומתקני מים ציבוריים, הופכות את כפר סבא למקום אידיאלי לאימוני ריצה בכל שעות היום.

כקבוצה המיועדת לרצים מתקדמים – מנוסים, "רצים עם אסף" מתמקדת בעקרונות אימון מתקדמים המסייעים לרצים לשפר את ביצועיהם ולהגיע לרמות גבוהות יותר. אחד העקרונות החשובים הוא תקופתיות באימונים (Periodization). אסף לב מתכנן את תוכנית האימונים כך שהיא כוללת תקופות של בניית בסיס אירובי, תקופות של אימוני עצימות גבוהה, ותקופות של התאוששות והתחדשות. עיקרון נוסף הוא שילוב של סוגי אימונים שונים. בנוסף לריצות ארוכות בקצב יציב, הקבוצה מתמקדת באימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה, אימוני גבעות לשיפור הכוח והסיבולת, ואימוני טמפו לשיפור הקצב האירובי. שילוב זה מבטיח שיפור מקיף בכל היבטי הריצה.

קבוצת ריצה בכפר - סבא running team

קבוצת ריצה בכפר – סבא running team

חשוב לא פחות הוא הדגש על התאוששות ומניעת פציעות. אסף מקפיד על שילוב של ימי מנוחה, אימוני חיזוק ויציבות, ותרגילי גמישות באימונים. בנוסף, הוא מעודד את חברי הקבוצה לשים לב לתזונה נכונה ולשינה מספקת, שהם מרכיבים קריטיים בשיפור הביצועים ובמניעת פציעות. לבסוף, אסף שם דגש רב על ההיבט המנטאלי של הריצה. כמאמן מנטאלי, הוא מלמד טכניקות של דמיון מודרך, הצבת מטרות, והתמודדות עם לחץ. אלה מסייעים לרצים להתגבר על מכשולים מנטאליים ולהגיע לביצועים מיטביים בתחרויות ובאימונים.

מעבר להיבטים הטכניים והמקצועיים, אחד היתרונות הגדולים ביותר של "רצים עם אסף" הוא הכיף והחיבור האנושי שנוצר בין חברי הקבוצה. האווירה החמה והתומכת שאסף מטפח יוצרת סביבה שבה כל רץ מרגיש בנוח להתאמץ, להתנסות, ולפעמים גם להיכשל – כל זאת בידיעה שהוא מוקף באנשים שתומכים בו ומעודדים אותו.

הקבוצה מארגנת פעילויות חברתיות מעבר לאימונים עצמם, כמו ארוחות משותפות, טיולי סוף שבוע, והשתתפות קבוצתית במרוצים ברחבי הארץ. אלה מחזקים את הקשרים בין חברי הקבוצה ויוצרים חוויות משותפות שהופכות את הריצה לחלק בלתי נפרד מחייהם. החיבור האנושי הזה הוא גם מקור לתמיכה הדדית. חברי הקבוצה חולקים זה עם זה את האתגרים והקשיים שהם חווים, ומקבלים עצות ועידוד מחבריהם. זוהי רשת תמיכה חזקה שמסייעת לכל אחד להתמיד באימונים ולהתגבר על רגעי משבר.

"רצים עם אסף" היא יותר מסתם קבוצת ריצה – היא קהילה של רצים מתקדמים המחויבים לשיפור עצמי ולתמיכה הדדית וכן במהלך 20 השנה החולפות התאמנו תחת אסף וקבוצתו מאות של ספורטאים; בהובלתו המקצועית והמסורה של אסף לב, הקבוצה מספקת סביבה אידיאלית לרצים המבקשים לשפר את ביצועיהם, ליהנות מחוויית ריצה מעשירה, ולבנות קשרים חברתיים משמעותיים. ההשתתפות בקבוצה מציעה שילוב מנצח של אימונים מקצועיים, תמיכה מנטאלית, וחוויה חברתית מעשירה עבור רצים מתקדמים בכפר סבא והסביבה.  "רצים עם אסף" היא הזדמנות מצוינת לקחת את הריצה שלהם לרמה הבאה, תוך כדי הנאה מהיופי של האזור ומהחברותא של קהילת רצים תומכת ומעודדת.

אז בין אם אתם רצים ותיקים המחפשים אתגר חדש, או רצים מתקדמים המבקשים לשפר את ביצועיהם, "רצים עם אסף" מציעה את הסביבה האידיאלית להגשמת המטרות שלכם בריצה ומעבר לה. עם 20 שנות ניסיון בהובלת קבוצות ריצה, אסף מביא לקבוצה ידע עמוק, גישה מקצועית, ותשוקה אמיתית לריצה ולפיתוח אנושי.

מוזמנים להצטרף אלינו, והתחילו את המסע שלכם לעבר שיאים חדשים בריצה ובחיים. . . שני, רביעי – 05:30 בבוקר ושישי – אימון ארוך עם "קפה בטרם שבת" בסיומו 😉👌🏅מוזמנים ומוזמנות – תודות.

אסף לב – אימון מנטאלי וגופני

להצטרפות: 8993137 – 052

קבוצת ריצה למתקדמים בכפר – סבא

קבוצת ריצה בכפר - סבא, אימון אישי - אסף לב

קבוצת ריצה בכפר – סבא

אסף לב
אסף לב
במהלך לימודי לתואר שני במנהל עסקים, ראיתי מקרוב המון אנשים עייפים שצריכים משהו שיזין אותם: תחושה טובה, אנרגיה חיובית – משהו מעבר שיאפשר להם לא רק להתמודד, אלא לשגשג בכל תחום בחיים; בדיוק אז הבנתי את מקומי ותפקידי כאן: לאמן! מנטאלית וגופנית, ערכית ותודעתית. אז נעים מאוד👍 אני אסף לב, מאמן מנטלי ומאמן טריאתלון; ספורטאי פעיל, "איש ברזל", מרתוניסט ומאמין בספורט אירובי: תנועה, רכיבה, שחיה וריצה בעיקר - כדרך חיים! הגדרה עצמית - השכמה מוקדמת בבוקר וניהול אורח חיים בריא ושליו ככל שניתן. יזם, מקים ומאמן קבוצת הריצה בכפר-סבא: "רצים עם אסף" ונהנה מכל רגע. ♥ מאמן אישי לחיים, לזוגיות, לספורטאים, למנהלים, וגם לאנשים עם "צרכים מיוחדים": שיחה, תנועה, אמונה, העצמה, נאמנות והכי חשוב: חברות.💯

12 Comments

  1. טום הגיב:

    נהדר !

  2. אילן קסמן הגיב:

    אסף
    מצויין…כל הזמן אתה מרחיב ,משפר ומשתכלל !
    כל הכבוד
    אילן

    • אסף לב הגיב:

      תודה רבה אילן אהוב;

      אחת המנטרות באימון – "אל תהיה משעמם" . . לדעתי אתה לימדת אותי את זה 😍🏅

      אסף

  3. מאמר מעמיק ומקצועי. צריך להתאמן איתך כדי להבין כמה אתה חי את הספורט ואיזה מאמן אתה.
    תצליח בכל מה שתעשה הכל בא מהאמת הפנימית שלך.💓

  4. נועה הגיב:

    ״רצים עם אסף״ – מקצוענות, חברות, מתאמנים משובחים ואסף- אדם ומאמן אחד יחיד ומיוחד!!!

  5. יובל כדורי הגיב:

    אחלה קבוצה, מכיר את המאמן 👍ד״ש

    כדורי

  6. אורי הגיב:

    קבוצה נהדרת

    אורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.